fredag 29 april 2016

Loppis & små planer.

Hej och hopp! Fredag it is,och det verkar bli helt okej väder än idag. Körde iväg en snusmumrik till dagis idag,där de skulle ha maskerad. I skolan skulle de ha hattparad,och jag fixade till en rätt komisk hatt till Benjamin. Kiss och bajshumorn är ju stor här i lyan. 
Igår var jag till Jeppis. Handlade som vanligt,samt sprang igenom loppisarna. Var på jakt efter en finskjorta till Benjamin (börjar bli svårt att hitta bra begagnade kläder i hans storlek) och jag hittade en! 2 klänningar/tunikor till mig också,så nu behöver jag inte gå naken på vårfesterna. 

Annars händer det väl inte så mycket. Kämpar på med "starta eget"-arbetet,och har kommit rätt långt,men vågar nog inte presentera det ännu. 
Nästa vecka ska jag på möte till skolan,och planera min praktik som infaller i Juni. 
Har annars mycket spring i Maj,tandläkare hit och dit,rådgivningsbesök osv.. Nå,kul med lite program emellanåt. 

Ska troligen till Sunds med syrran nästa vecka och shoppa lite grönväxter och blommor till rabatten vi fixade häromveckan. 

Har även små planer på ett litet trädgårdsland här. Är ju bara gräsmatta överallt,men jag börjar ha på klart hur jag ska göra. 

Ihelgen ska vi nog sticka iväg till villan,bara vädret tillåter. Grilla korv,dricka mjöd,elda skräp.. 

Bjuder på några suddiga kassa bilder. 

Ha en skön helg!


Sötaste vasen för 50 cent :D




Mr. poo gjord av min gamla tröja :D

Inga kommentarer: