måndag 11 april 2016

Sunny Monday!

Ännu en dag har vi blivit välsignade (?) med en underbart solig dag! Ska nog passa på att vara ute med kidsen,man vet ju aldrig när det vänder. För det lär det ju göra. 
Lär bli krig här,om jag förbjuder dem att vara på datorn. Gjorde ju det misstaget att jag plockade fram min gamla dator,som de skulle få spela på. De har ju haft min gamla telefon,men Elias BET sönder displayen på den,så den är kaputt. 

Försöker hålla vissa "datortider",men huhhu vad svårt! Elias blir ju helt hysterisk när jag säger att datorn ska av,eller att det är Benjamins tur. Men tror det skulle vara 1000 gånger värre om jag skulle ha internet på den. De får hålla sig till gamla goda pc-spel och Angry Birds som jag laddat ner. 

Anyway,helgen kom och gick. Har kollat halva säsong 6 av Walking dead med lillsyrran (nää vadå besatt) denna helg. I Lördags fick jag även städat ur bilen,skurade och dammsög samt tvättade den,så nu är den som ny en stund. 

Igår fick jag äntligen lyan städad. Ska ta en riktig brutal vårstädning nån dag. 

Nu --> Hämta Elias,och sen städa upp på gården. (Man skulle inte tro att det bor en blivande trädgårdsmästare här!)

Ha en fin Måndag!







Inga kommentarer: