söndag 3 april 2016

Läslista.






1. Bästa boken du läst hittills i år?
Sweet lord,vad svårt. Knappt så jag minns alla jag läst,så många! Men hmmm... El choco skulle jag säga,och Överlevarna.. 


2. Och sämsta?
Helt klart slaktarpojken. Föll inte mig i smaken helt enkelt. 

3. Bok i bokhyllan du ser väldigt mycket fram emot att läsa?

De böcker jag har på kommande från Adlibris,samt :
Senaste loppisfyndet

4. Är det övervägande manliga eller kvinnliga författare i din bokhylla?
Det är nog väldigt blandat. 
5. Är det någon genre som är överrepresenterad, och vilken syns inte alls?
Heh,helt klart mest verklighetsbaserade. Finns inte en enda romantisk roman. 
6. Ärligt nu – finns det nån bok du inte läst i sin helhet, men låtsas att du gjort det?
Ok,en bok om Hitler. Var bara en massa politik,totalt boring. 
7. Föredrar du att låna, köpa eller byta böcker? Motivera?
Hittar många på loppis,endera live-loppis eller på FB-loppisar. Lånar också,om jag verkligen är utan att läsa. 
8. Bonusfråga: Andra böcker jag gillat i år?

Inga kommentarer: