tisdag 26 april 2016

Vårlistan.

Har våren börjat som du tänkt dig? Måste säga nej. Trodde jag skulle ha mera skola än jag haft. 
Hur såg ditt liv ut förra våren? I princip samma som nu. Ensamstående med kidsen,samma lya,samma bil bla bla.. Men jag var smalare hehe. 
1 år sen 

Hur hoppas du att våren blir i år?
Varm,solig och skön med mycket trädgårdspysslande!
Hur hoppas du ditt liv kommer se ut nästa vår? Förhoppningsvist lever jag,och hoppeligen är jag nära en examen. (eller så tar det till December.....) 
Vad är ditt vårplagg nummer ett? Vårjackan?! Eh,hmm,klänningarna får iallafall vänta till sommaren. 
Hur förändras musiken du lyssnar på under våren? Liiiiiite positivare,medryckande musik!
Har du några särskilda vårprojekt på g? Såklart massor här utomhus,bara värmen kommer. Små projekt hos syrran osv. 
Vad önskar du dig i vår? Pengar till alla blominköp haha! Nånej,bra väder såklart!
Föredrar du våren eller hösten? Båda har sin charm. På hösten sitter man inne och myser,och jag som är lite osocial så passar ju det perfekt! Men våren är nog ändå min favoritårstid. Alla blommor,knoppar,doften AH. 
Vem/vad är din vårförälskelse? Är tråkig och säger alla blommor. Hägg,gud i love it!
Tre saker som stoppar vårkänslorna. Snö,regn, H&M höst-vinterkatalog :D
Har du redan några sommarplaner? Njaa,ska vara i skolan på praktik i början,sen blir det väl sommarlov med killarna. Sol,bad,glass,slapp! 

Inga kommentarer: