söndag 17 april 2016

Helgbomb.


Söndagmorgon.. Mulen och tråkig sådan! 
Väntar som bäst på Jessica. 

Vad har vi gjort ihelgen? Har haft båda killarna hemma. I Fredags var jag till Jeppis på dagen. Sen grävde jag upp den lilla rabatten jag har här utanför dörren. Gjorde en upphöjd rabatt istället för den platta,tråkiga. Får se om något vill växa där sen. 

Igår fick jag sommarringar påsatta av min kära bror,samt att Elias och jag tvättade bilen IGEN. 
Däremellan har vi bara degat vid mammas,myst med kattungarna som öppnat ögonen. De är ju för söta när de börjar se sig omkring! 
Har 2 tjejer lediga,så om någon vill ha en kissemiss så hör av er!

Ett stort irritationsobjekt äro min käft. Tror det är visdomstanden nere i höger sida som börjat krångla. Gör ont att prata,äta. Skulle inte ha tid med nån utdragning denna vecka. På Onsdag är det tänkt att jag ska till Botnia Hallen och hjälpa till med att bygga upp en monter till en mässa. Går ju inte ihop att gå där och spotta blod,vara uppsvälld som en melon och inte kunna tala. Nåväl,det visar sig. 

Hepp. 












Fairy swing :D

'

Loppisfynd före


Inga kommentarer: