torsdag 26 maj 2016

Äter upp.

Äter upp vad jag skrev i förra inlägget. Att jag inte har att göra i sommar,eller i Juli närmare bestämt. Fick meddelande från skolan att praktiken börjar nu på Måndag. Samt att vi fick ett mail,där det kom fram att vi kommer ha en växttent i Augusti. Troligen rätt omfattande eftersom vi ska plugga in ALLA växtlistor vi fått i höstas. Räknade att det är typ 37 A4 sidor med växtnamn som vi ska (helst) kunna på svenska,finska och latinska. 
Så nu har jag ju sommaren räddad. Kommer få sitta med näsan i pappren. Men jag lär mig bäst när jag får skriva namnen + söka fram bilder på växten i fråga,så nu har jag på gång en hel del i powerpoint online. 

Sådär annars då? Inget särskilt. Ska sticka iväg och hämta Benjamin så småningom. Blåste tydligen rätt ordentligt inatt,så min blomkreation hade vinkat. Men men.. Skulle ju kunna klarna upp så man skulle tåla att vara ute helst.


Bye. 

Inga kommentarer: