tisdag 24 maj 2016

Tisdag.

Ska tydligen få ny bakdörr idag,den som blåste sönder i höstas. Så i väntan på those gubbs så blir det en sånhär :


Har du ett namn som bara din familj kallar dig?– Sönerna kallar ju mig mamma.
Har du någon ovanlig/konstig vana?Hmm,ovanlig och ovanlig,men jag använder nässpray konstant. Kan inte sova utan det.
Har du några konstiga fobier?Hahah,sen jag börjat kolla GOT så har jag obehag för DVÄRGAR. Alltså påsant. 
Vilken sång älskar du i hemlighet och sjunger när ingen hör?I en rosa helikopter haha. 
Vad stör du dig på hos andra? Oj va svårt. Hmm,kan inte komma på något just nu iallafall. 
Har du några nervösa vanor/ vad gör du när du blir nervös?– Börjar må illa,och magen blir eeeeh,i obalans.
Vilken sida av sängen sover du på?Har ju hela dubbelsängen (oftast) för mig själv,så jag ligger i mitten.
Vad var ditt första gosedjur och vad hette det?Var väl en docka tror jag. Fasters gamla,som var allt skallig och skabbig. Men i mina ögon var hon vackrast!
Har du något du alltid säger åt andra att göra, men aldrig gör själv? Dethär med att smörja sig innan man går ut i solen. Oftast minns jag det,men inte alltid. Åt andra påpekar jag det ofta. 
Vilket håll står du åt i duschen?Med ansiktet mot väggen.
Vilken är din favoritmat som är ”dålig”, men du älskar att äta det i alla fall?Mozzarellapizza!

Inga kommentarer: