fredag 27 maj 2016

Summer.


Vilka är de tre första sakerna du kommer att tänka på när du hör ordet SOMMAR?
- Sol & bad,glass,blommor! 


Vilken smak på glassen beställer du?
Äter inte lösglass så ofta,men tar nog vanilj eller choklad. 

Sia eller Ingman?
Ingman

Var tillbringar du helst din lediga kväll?
Hemma,eller vid villan med barnen. 

Ska du gå på student- eller examenskalas?
Inte vad jag vet av haha. 

Smörgåstårta – najs eller bajs?
Oooh,om det är skinka. Fisk gillar jag annars,men konstigt nog inte i smörgåstårtor. 

Vad hittar man dig en regnig dag?
Hemma,i fullt krig med kidsen!

Var och hur firar du midsommar?
All over the place?! Inget speciellt ställe jag brukar vara på direkt,samt att det ju beror på om jag har barnen eller ej. Men mat vid pappas villa är en tradition. Årets första dopp brukar ske då också. 

Vilken blir årets sommarplåga?
Vet ikke,hör inte på radio :D

Vilket är ditt bästa tips för att koppla av i sommar?
Jaaa-a,kan man koppla av helt med 2 barn? Nääe. Men,att sticka iväg och paddla tycker jag är avkopplande. 

Ska du resa någonstans i sommar?
Inget planerat,men skulle gärna besöka Luleå i år igen. 

Ska du sommarjobba – eller har du semester?
Praktik i Juni,ledig Juli,praktik + skola i Augusti. 

Den ultimata sommarmaten för mig är...
Kräftor,mmmmm. Eller pappas midsommarmat = Rökt lax,nypotatis + sallad. 

När tar du det första doppet?
Midsommar!

Beskriv din idyllsommar.
Soligt,varmt (dock inte FÖR varmt),några åskväder..

Avslutningsvis: nämn tre saker du ser fram emot med sommaren 2016!

1. Min praktik vid skolan.
2. Sköna slappa dagar vid "stranden".
3. Alla fina blommor :D

Inga kommentarer: