tisdag 24 maj 2016

Projekt nr 59340.

Nåjaa,kidsen är i säng,så har tid att slänga in några rader. 
Elias har återhämtat sig från magsjukan,och vi andra har klarat oss hittills. *peppar peppar*

Börjar längta till min praktik nu,för herregud vad sega dagar. Klättrar på väggarna! Går och plockar i mina stackars blommor härute konstant,så snart dör dom bort. Mina snittblommor går jag och snittar om,och gör nya buketter varje dag,och är helatiden med kameran och fotar varenda blommande ogräs jag ser. Gah,give me something to do. Hur ska vi klara en hel månads ledighet i Juli?

Några projekt har jag haft på G när jag haft mer fritid än jag velat. Nu är det lerkrukor som får nytt liv i form av fyrar (?). Har gjort en till mamma,en till syrran och har 2 till på G. En "blomställning" blev också klar idag.

Återstår väl att tvätta upp sig,och sen slänga mig framför GOT.






Ett ogräs

Inga kommentarer: