fredag 6 maj 2016

Mitt lingon.

Friyay! Ska snart bänka oss framför Finlands första VM-match,mot Vitryssland. Och jag ska bryta min alkoholstrejk ikväll. Har ju inte druckit EN ENDASTE DROPPE sen nyår,och nu är det dags. 

Har haft en lite "båso" dag kan man väl säga. 
Var som sagt till besiktningen. Sket ju sig direkt. Många fel,men värst var ju vänster fram,där styrstagsledens fastsättning (?) nästan var av. Så bilen var ju livsfarlig att köra med,så ni kan ju tänka er att jag fick körförbud direkt. (eller nåjaa, jag fick köra idag.) 
Nå,lingonet är iaf på service nu,och lär vara där till Torsdag nästa vecka. Sålänge får jag fräsa på med mammas bil!
Trotsade iaf besiktningsmannens varningar och var till loppis,HH,lidl,samt Sunds. 
Kom hem med en massa mylla,frön,nya böcker,kanankakka,mera blommor till mig samt till mamma,nya skor till mig och kidsen,simbyxor till Benjamin osv.

Väl hemma så har jag jycklat med cement igen,men det visar jag upp när det är klart. Är så beroendeframkallande!





Inga kommentarer: