söndag 1 maj 2016

Något att se fram emot.

Puhh,friskluftsförgiftad till 100 %. Men oj så tur vi haft med vädret ihelgen!
Bar av till villan,där vi lallade på 2 timmar. Jag fick för mig att räfsa,och såklart bränna (är en liten pyroman) massa tallbarr och annat skräp. 
Efter det till mammas och fota kissibebis,som nu har ett hem. Så nu är alla kattungar bortlovade. 

Pappa kom på att han,jag,kidsen,och lillsyrran ska åka iväg med Wasaline till Umeå nästa gång jag har kidsen över helgen! Och han pröjsar kalaset. Har jag sagt att han är världens bästa pappa/moffa?! Ser så fram emot att se något annat än denna by. Ett + är ju såklart Ikea ;) 


Nååh,Benjamin har pappavecka,och Elias är i säng,så återstår väl att krafsa ihop något gott,och slänga sig i soffan framför Games of Thrones. 

Bye!


Inga kommentarer: