söndag 15 maj 2016

Hemma igen.

Borta bra,men hemma bäst. Är ännu helt groggy efter en natt med för lite sömn. Kom oss i säng kl. 01 inatt. 
Var en bra,men intensiv resa. Lite tråkigt hade vi det nog på båten mellan varven,och det blev lite för stressigt i Umeå. För många butiker,för lite tid. 
Var såklart till Ikea,och det nya shoppingcentret Avion
Jag kom hem med typ ingenting,bara småsaker. Och bra är väl det,är ju ingen miljonär. Mina favoritbutiker var nog TGR,färgglatt,billigt småkrafs,samt HM home. 

Pappa bjöd oss på mat,dricka,och kidsen fick välja något vid Ikea,som han betalade. Tusen tack världens snällaste pappa! 

Lyssnade på ESC via radion på väg hem från Vasa. Och jag måste nog säga,att jag tycker fel låt vann. Ryssland eller Australien borde ha vunnit. 

I Torsdags fick jag klart mitt lilla trädgårdsland. Får se om det alls gror haha. Total amatör. Tog även ett PH-prov av jorden,och det var helt ok! 




Besökte Ninas pop-up shop i Fredags,och dessa fastnade i handen!





Småkrafs från IKEA

Rosmarin & Tillandsia

Pennvässare från TGR :D
Penna och tvålpump från TGR

Artists. 

Inga kommentarer: