onsdag 5 juni 2019

Blommor & fynd.

Goddag! Onsdag,och halva första sommarlovsveckan har redan farit. Vi har hittills inte gjort så mycket... Slappade bort hela Måndagen,förutom fiske på kvällen. Igår var vi till Vasa och shoppade lite. Newyorker hade rea på många varor,och med hem kom lippisar till kidsen,skor till mig,en t-shirtklänning,underkläder osv.. Vid Tiger hittade jag som vanligt lite småkrafs. 

Vid Minimani råkade de ha -50% på blandannat Nike och Adidas ryggsäckar,och trots att det är länge tills skolan startar så slog vi till och köpte en ny Nike väska till Benjamin. Den blev väl hela 12 €,ett fynd! Några nya blommor kom sig förstås också med mig hem. Börjar ha en del som blommar nu,men mer vill jag ha! Helst skulle jag ju ha perenner (som kommer upp flera år) men vill ju inte plantera en massa sådana här när jag bara hyr,och vi ska flytta en vacker dag. 

Idag ska vi nog inte göra så mycket heller. Imorgon blir det att kolla in syrrans nya hem,och sen troligen till villan i Vexala. De lovar ju riktigt varmt,så kanske det blir årets första dopp?

På Lördag ska Benjamin till Powerpark med sin faffa,och vi ska besöka Maxifun med Elias. Nya loppiset blir det också. 

Ha det fint,och ut och njut. 

Hepp. 










Världens skönaste










Inga kommentarer: