måndag 10 juni 2019

Bildbomb.


Goddag! Måndag,och andra sommarlovsveckan inleds. Har ju haft varmt nu några dagar,men nu lovar de väl några svala dagar. Skönt. Visst gillar jag sommar,men inte när det är FÖR varmt. 
Har iallafall fått slängt vinterpälsen redan 2 gånger. 

I Fredags fick vi ett ordentligt åskväder. Höll på i flera timmar,typiskt precis när vi skulle och simma. Men hann doppa oss mellan åskvädren iallafall. 

Var till Maxifun med Elias i Lördags. Kan ju säga att vi var rätt ensamma där,så tillochmed jag och Roger "täcksta" hoppa lite haha. Var in till Amida-loppiset och handlade lite blommor,samt till det nya loppiset. Hittade några plagg till Benjamin. Avslutade med att bada i tunnan vid villan. 

Däremellan har vi fiskat,besökt svärisarnas villa,varit till syrrans nya lägenhet,planterat på gravgården osv.. 

Idag ska Benjamin föras till pappas,och Elias och jag ska till Herlers bokhandel och handla för stipendiet han fick. Sen ikväll blir det kanske fiske om blåsten lugnar sig. 



Slänger in en hel del bilder från de senaste dagarna. Jag som dyrt och heligt sa att jag inte ska ha någon mini-trädgård i år..... Råkade bli en i "misstag". 👀 Några blommor har jag ännu oplanterade,och gräset ska klippas idag. 

Bye. 








Vexala. Siiri håller koll 😁

















Inga kommentarer: