torsdag 13 juni 2019

Sommarlistan.



Vad gjorde du förra sommaren?

 Jag måste ha världens dåligaste minne alltså. Eller så gjordes det inget speciellt? Eller nåjo,vi var ju på kryssning med barnen, var på Bullet for my valentine och Ozzy Osbourne på Rockfest,var på Tungevaag & Raaban på jakobsdagar,simmade massor,var till Luleå (lite mer på hösten men ändå).





Vad var det bästa med förra sommaren?

Många skulle säkert säga värmen,men inte jag,tål inte när det är alltför varmt. Tjaaa,säger kryssningen då,eller Tungevaag & Raaban,deras spelning var verkligen super!





Ett roligt minne?
 Se ovan 👀


Hur mådde du?
Hade en helvetisk värk i axeln hela Juni vill jag minnas. Det är ännu inte helt bra. Annars mår jag bättre fysiskt när det är sommar,min kropp verkar reagera på köld.


 
Reste du någonstans?

 Till Hyvinge på Rockfest,till Stockholm.




Planer för denna sommar?

Metallica den 16-17 Juli (can't wait!!),eventuellt en kryssning,och såklart Luleå mot hösten. Däremellan massa simning,fiske och umgänge med nära och kära ❤


Hur länge ska du vara ledig?

Till Augusti.

Vad ser du mest fram emot?
 När min faster och kusiner kommer hit nästa månad,och Metallica-konserten förstås.


Vad kommer du att köpa inför sommaren?

Inget speciellt till mig själv,till barnen får man ju köpa lite nu som då.

 
Favorit i sommargarderoben?
Klänningar varma dagar,annars leggings och nån lång t-shirt eller tunika.



Kommer du bli brun? 

Har alltid blivit röd som en kräfta. Troligen i år också.


Vad vill du säga till ditt sommar-jag?

Stressa inte?



Vad kommer du äta?

 Förhoppningsvist massa grillat! 


Vad kommer du ha på dig?
Inget nattetid om det är varmt. Så lite som möjligt varma dagar,så lite som jag täcks 😀


 
Hur kommer du göra dig illa?
 Jag blir så lätt blå,ibland utan att jag vet vad som hänt. Troligen kommer jag vara blå lite här och där även i sommar.


Vad oroar du dig för?
 Eventuell skolstängning här i byn... Fästingbett..

Favoritsommarmånad?
 Juni.

Hur kommer du att minnas sommaren 2019?
 För tidigt att säga.


Inga kommentarer: