onsdag 12 juni 2019

Findit-fynd


Hejsan! Sommarvärmen lyser med sin frånvaro. Tydligen har det varit typ 0 grader inatt? Inget mina växter tagit skada av vad jag har märkt. Måste kolla in odlingarna vid pappas senare idag. 

Blir nog inga stordåd uträttade idag,lär bli en söl-dag. Bra med sådana emellanåt också,har ändå haft program varje dag hittills. 

Har varit på jakt efter en byrå,eller en hylla till Benjamins rum en stund. 
Hans byrå har jag renoverat till lust och leda,och den var riktigt ful alltså. Så jag scrollade igenom Findit,och såg en annons om en TROFAST hylla för endast 15€. Som tur var så var den fortfarande till salu! Dessa brukar ju fara som smör i solsken. Så igår hämtade vi hem den. Inte en endaste skråma på den,som ny! Passar perfekt! 
Kollade att de kostar runt 60 € ny med lådor och allt,så detta var verkligen ett fynd
Ännu mera blommor fick komma hem från Sunds. Nu får jag nog nöja mig ett tag..typ 1 vecka eller så haha! 
Megaloppis besöktes igen,och jag fyndade en bok,en "balja",plagg till Ben osv.. 

Ska nog ta och gå ut och fixa lite nu,så något blir gjort iallafall. "Pottan" ska jag snart sätta igång också,så får den tillreda dagens mat. 


Ha det gott!


















Inga kommentarer: