måndag 24 juni 2019

Listo.

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?
Finns så många fina namn,men ett namn som varit favorit i många år är Nicolina
Andra namn jag gillar är : Vanessa,Nathalie,Angelina,Cassandra,Evelina,Jasmine..
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Eeeeh,om man måste välja,så första alternativet 😂
3. Har du bra självförtroende?
Fortsätter jobba på det,men om man jämför med hur jag var i 20-årsåldern så har jag mycket bättre idag. 
4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
1. Klippa gräset.
2. Städa.
3. Duscha,borsta & klippa naglar samt borsta tänderna på Kiira. (Japp,hennes tänder ska borstas så hon inte får tandsten)
5. Beskriv ditt drömutseende.
-20 kg,10 centimeter längre. 
6. Någon du har kysst?
Mina ex? Och min pojkvän.
7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Tror inte det. 
8. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Ja.
9. Vad väljer du, godis eller chips?
Kan inte äta chips,1-2 nävar så börjar jag må illa. Godis äter jag inte heller ofta.
10. Hur uppvaktar man dig?
Med blommor 👀
11. Har du rykten efter dig?
Säkert,har blivit bättre på att strunta i sånt. 
12. Din absolut sämsta egenskap?
Kan vara riktigt elak åt de personer jag tycker behandlar mig eller min familj illa. 
Blir lätt svartsjuk... Grymt envis... 
13. Din bästa egenskap?
Är väl rolig?
14. Kan man vara vän med sitt ex?
Nja.
15. Har du kysst en kompis?
Japp.
16. Hade du kunnat ha distansförhållande?
Nej. Litar inte på folk så lätt.
17. Hur lång är du?
160..
18. En vacker person?
Vacker? Vad gör en människa vacker? Det jag kanske tycker är en vacker person kan vara ful i andras ögon.. Men men.. Såklart tycker jag ju att Amy Lee är otroligt vacker till utseendet,och hon verkar ha hjärtat på rätta stället också. 
En vacker man? Jason Momoa givetvis,och han också verkar vara en person med hjärta. 
En vacker person i min närhet är helt klart min lillasyster Elin. 😍




19. Ett boktips?
Oj,finns så otroligt många. Men kan tipsa om några riktigt bra jag nyss läst : "Året utan sommar : berättelser från Utöya" och "Vi möts i himlen" Läs dem!



20. Bäst just nu?
Jag har alltid haft svårt att leva i nuet så att säga. Ser hellre framåt,och planerar mycket. Så svårt att säga vad som är bäst JUST NU alltså? Men,kan ju säga vad jag ser fram emot : Metallica-konserten såklart,när min faster och delar av hennes familj kommer hit från Sverige,kryssningen vi ska på med kidsen osv  😙

Inga kommentarer: