fredag 4 oktober 2019

Friyay.

Goddag! Fredag igen en gång,och det blir en barnfri sådan. Inga speciella planer,förutom film ikväll. 
Får väl nog konstatera att min hat-årstid är här. Det är kallt,ruggigt,mörkt osv.. Men,fast jag inte gillar allt med hösten så måste jag ju medge att det nog är väldigt vackert i naturen,och mysigt med tända ljus på kvällarna. Och snart får man börja julpyssla,för jo,tiden går otroligt snabbt. 

Veckan har sett ut som vanligt. Vi har börjat spela sällskapsspel på kvällarna,så varje kväll denna vecka har vi spelat Kimble och Afrikas stjärna. Så roligt att göra något tillsammans! 💗 

Jag har varit på min vanliga loppisrunda,samt spanat runt lite efter vinterskor till båda pojkarna. Elias accepterar ju ännu Kuoma-skor,och hans går ännu i början av vintern,men behövs nog ett par större småningom. Till Benjamin då,som har hela nr. 39 i storlek är det ett lite större problem. Har ju inte 100 pengar att sätta ut på ett par skor heller. 
Nå,det ordnar väl sig ska vi hoppas. 
Igår hade vi brandövning i skolan. Gick superbra! 


Ska småningom hämta Elias,och sen köra honom till Jeppo. 

Önskar er en trevlig helg. 








Cyklamen och lyckoax

Ännu en till palettis till samlingen 💗









Inga kommentarer: