onsdag 23 oktober 2019

Gravhjärtan.

Hello! Snart är första hela veckan efter höstlovet avklarad. Iallfall för oss så är det bara imorgon kvar före vi tar helg. På Fredag beger vi oss till Luleå nämligen och är där hela helgen.
Brukar bli intensivt,men roligt såklart! Vi menar hinna till Ikea,nån snusbutik,Rusta samt dollarstore på Fredag innan vi landar vid min fasters,för på Lördag blir det Arcus-loppiset som jag hört är STORT. Nå återstår att se hur det blir. 

Igår blev det som vanligt Jeppis. Sen hem igen,och iväg till Nykaabi med Maya till veterinären. Hennes ögon har nog någon form av inflammation,så nu går hon på kortison samt att det ska droppas i ögonen varje dag. Jag ska på återbesök med henne på Måndag.

Jag har också hunnit fixa till på gravgården. Planterat Calluna samt pysslat ihop det traditionella mosshjärtat till farmor och farfars grav. Fick även en beställning på 3 hjärtan,så de levererade jag idag. Kul med beställningar! ❤

Ska på utvecklingssamtal så småningom med Elias. 

Höres efter helgen. 








Inga kommentarer: