onsdag 9 oktober 2019

Snart.

Morjens. Onsdag idag. Snart helg igen ju,och efter helgen är det höstlov 3 dagar. 
Har varit riktigt orkeslös och mått lite konstigt hittills denna vecka. Stegring igårkväll,men inga förkylningssymptom. Har hållits friska bra länge här nu,både jag och barnen. 

Blir väl sjuk passligt till höstlovet då istället,eller gud förbjude tills den 25.10,då vi ska till min fasters i Luleå en helg. Det sammanfaller med det stora loppiset i Arcus-hallen,så dit ska vi garanterat 😉 
Även pappa,Elina,lillsyrran och hennes pojkvän ska dit den helgen,så min faster får minsann fullt hus! Ska bli så roligt! 

Blev den vanliga stadsrundan igår (alltid på Tisdagar,eftersom lillsyrran börjar senare,så hon behöver skjuts till jeppis) och jag lyckades fynda byxor till mig själv. Ett par Puma,som jag tippar kommer bli väldigt mycket använda. 
För att spilla lite tid var jag såklart till Sunds. Där packade de som bäst upp nya palettbladsplantor! Nafsade åt mig en helgrön,samt fyndade 2 växter på rea. 5 € för 3 nya plantor är inte fy skam! Börjar ha en liten palettsamling. Finns ju 100-tals olika varianter,men utbudet här i landet är rätt fattigt. 

Nåja,blir skolan imorgon,samt på Fredag. Sen blir det en helg med barnen 💓 Ska iväg till Jeppis på Lördag och inhandla nya vinterskor till Benjamin,samt ytterbyxor till Elias. 

Ha det gott. 











Inga kommentarer: