måndag 22 oktober 2012

Bullshit

Är det inte helt fantastiskt att folk här i "stan" har mitt liv på klart?
Hur jag är som person,vad jag gjort,sagt osv... "Lyckliga staden Nykarleby",bullshit. Alla talar skit om alla,rykten sprids som något jävla virus. Det komiska i situationen är att dessa personer knappt talat med mig heller,och de vet hur jag är? Jesus christ. Nolifers.

Det är väl mitt liv,jag gör vad jag vill när jag vill. Capish?!  

Äh,lite bilder i brist på annat :)


Touhutalo i Lördags


Provar nya halaren
Morgonfrost

2 kommentarer:

Unknown sa...

Äh, så typiskt Nykaabi. Ja sku vila hör na skitprat om mej nangang,men nee.. int får ja hör na. Va ska ja ställ till me så di böri prat? ;D

Johanna sa...

Hah,jaa hödu,bövs int myki så böri e pratas. Men allt som sägs i Kaabi e ju sant,krhm :D