onsdag 17 oktober 2012

Marsilainen

Trist väder. Kallt och småregn. Passade ju utmärkt att spendera denna dag i stan på 3 olika loppisar ;)
Sååååklart hittade jag ju något smått.
Hade planerat att köpa nya vinterskor till Benjamin,men hade den turen att hitta exakt sådana jag tänkt köpa (och rätt storlek) på loppis! Var nästan inte använda,och kostade bara 6 € :) Nya Kuoma-skor är väl runt 35-40€? Nog för att det var Benjamins pappa som tänkt pröjsa skorna,men shit the same ^^ Ny halare ska han få på Lördag iaf.

 
2 tröjor & 2 byxor till Elias. Sammanlagt typ 4€ ?

Så i postlådan hade jag detta ;)

 
Body till Elias,och ny mumin t-shirt till Benjamin :)

Hade ett TOMT kuvert i lådan häromdagen,och det råkade då vara "figuren" jag köpt på Huuto.net. Kuvertet hade förstås gått sönder,och figuren ramlat ut.. Suck. Men jag kontaktade kvinnan jag köpt den av,och hon skickade ny,som kom idag ^^

Marsmänniska från Mumin :D

Det var väl allt. Ska ställa mig till jobb.

Bye.

Inga kommentarer: