torsdag 18 oktober 2012

Slowsurfing..

Lika surt väder idag,och Elias somnade..så här sitter jag och dreglar över diverse barnkläder såklart. Om jag bara hade money!
Såklart är de allra finaste kläderna svindyra.. Märken som Småfolk,Liandlo,Molo,Ej sikke Lej. Gah,vill ha!

 
 
Aaww :')

Så är jag inne på jul redan..Eller julkalender. Benjamin ska såklart ha en Muminkalender. Men,vet inte om jag ska beställa en 2011 :ans,eller årets?
Skillnaden är väl bara utseendet,figurerna tror jag är samma.
Han har ju en stor del av dem,men några figurer saknas,och de finns ju i kalendern :)

 
 
Äh,fuck it,tar en 2011. Mycket billigare ;)
Snokade på mumin-loppis på FB också,så hann jag nafsa åt mig denna :

 
Mumin badhuset,fick det för 3€ + post. :) Wihhiii.
Börjar väl ha allt haha,vet att Benjamin kommer få muminstuff till födelsedagen också. Av mommo ^^
This :
 
 


Inga kommentarer: