tisdag 30 oktober 2012

Skitnatt

Uh,känner mig lagom mör. Hade riktigt hemska mardrömmar inatt. Brukar inte drömma alls,men usch,inatt var det hemskt. Vaknade i full panik och funderade om det verkligen var sant. Tur att det inte var det iaf! 

Somnade om,och vaknade av att katten PISSADE på mig! Wtf. 
Romeo har alltid varit rumsren,men på senare tid så har han kissat i MIN säng. Ingen annans. He hates me. Kanske för att jag "lämnat" honom några helger? Straffar mig haha.
Nej men på riktigt så hamnar jag ju att göra mig av med honom om han inte skärper sig..

Btw,vilket skitväder vi har. Regnar och blåser så in i helvete. Skitväg var det imorse också,gällde att ha tungan rätt i mun! 

What else? Ehhm,söker julklappar för fullt. Till Benjamin blir det ju lätt.. Muminfilm,småfigurer. Och till Elias blir det väl någon traktor,det är det enda som gäller för honom. Men till resten av familjen är det svårt!


Lite random bilder..

Terroristen

Sega blommoooor
Min systerson Casper  
Imorgon blir det stan med syrran,sedan antagligen utvecklingssamtal @ dagis med Benjamins pappa.. 

Inga kommentarer: