tisdag 2 oktober 2012

I'm loosing my mind.

Haha,njää,inte riktigt ännu ;)

Däremot grubblar jag på vad tusan jag har för fel. Imorse vaknade jag och hade jätteont i ryggen. Tänkte att jag kanske legat konstigt under natten.. Well,plötsligt fick jag förbannat ont i magen,ner i magen alltså. Strålade bak i ryggen,och var en märklig stickande känsla..
Var ju till doktorn för typ 1 vecka sedan,och då hittade de ingenting. Misstänkte ju urinvägsinfektion,men ikke.
Blev så galet att jag knappt kunde gå,sitta eller ligga. Grät som ett litet barn.
Ringde jouren så jag fick tid till klo. 14. Skulle helst inte ta någon värktablett,men i did. Skulle ha dött annars.
Satt vid datorn vid ett tillfälle,och skulle upp,men det var otänkbart. Sade åt R att han skulle hjälpa mig upp,så han tog mig i armen och drog. Skrek och började gråta igen,gjorde förfärligt ont!

Skjutsades till doktorn och fick kissa i koppen :P Det provet visade INGET. Doktorn kände på magen,och när han tryckte på vänster sida började jag grina. Usch.
Men,inget fel kunde hittas? Fick iaf lite starkare värkmedicin + att jag blev sjukskriven resten av denna vecka.
Booring.

En remiss till sjukhuset fick jag också,så det ska väl kollas upp med ultraljud vad det kan vara. (Not pregnant alltså!)
Har mina små misstankar vad det kan vara... :/

Så det var min dag. Värkmedicinen är super,har knappt ont alls nu.

Nu har jag nyss badat killarna,och lagt dem i säng. Kanske läsa nu då? Har en läs-period på G!

Mina troll :P
Benjamin envisades att de skulle bada tillsammans,och det gick :D

Inga kommentarer: