måndag 8 oktober 2012

ooh,i'm shaking..

Jepp,kom på att jag inte ätit något alls idag,så lite skakis är jag. Wii,super när man sköter sin diabetes...
Har gjort min plikt som kvinna (lol?) och STÄDAT idag,samt eldat så vi har som en bastu här inne. Kommer fan aldrig överrens med dammsugaren,den suger inte alls! Ingen skillnad hur mycket man tömmer,den är värdelös.
Elias har blivit förkyld igen.. Kom som en blixt från en klar himmel. Suck,får hoppas det inte kommer en öroninflammation igen.

Snart iväg och dansa med dammsugaren & golvmoppen vid dagis. Syrran kommer och underhåller Elias sålänge :)

Var till sjukhuset imorse då,var INTE det jag misstänkt,utan en infektion after all.. Grr.

Imorgon blir det besiktning igen med min lilla jävel,allt är fixat på den så den borde gå igenom :) Tillochmed nytt handtag ;)


1 kommentar:

Sarah sa...

VANN får man såstee grann haalara?