torsdag 4 oktober 2012

Dag 10. 5 favoritfilmer

För mig,som kollar helt sjuka mängder film är detta svårt :P
Men,ska försöka ;)

Ingen sorts specifik ordning alls,utan kastar in dem bara. Alla är lika bra enligt mig! ^^


 
American history X såklart. Har sett den flera gånger,och lipar alltid i slutet haha. En film som berört mig!


Boys don't cry. Sorglig film.



Once were warriors,eller "krigarens själ". Kollade denna när jag var liten,och tyckte den var bra. Hittade den av en slump häromdagen och laddade ner den :) I love it.

Gladiator,of course :P
Var totalt besatt av denna film i min "ungdom",eller när jag var typ 12 år?
Lite småkär var jag i han som spelar kejsaren,Joaquin Phoenix ^^


Nästa kommer nog inte alls som någon överrasking haha,kan se dem hur många gånger som helst utan att tröttna ;)

Alla twilight filmer såklart.
Väntar bara på den sista nudå.

Inga kommentarer: