torsdag 25 oktober 2012

Whoop

Har nog inte hänt så mycket de senaste dagarna.. Har bara kört på som vanligt,jobb,hemma med Elias osv.. 

Var till stan idag för att få tiden att gå. Lite smått hittade jag,kläder till Elias,stor mysig tubhalsduk till mig,förvaringskorg osv.. Första snön har vi också fått. Skulle gärna ha på vinterringar innan det faller,men nåja,ihelgen ska de bytas! 

Min bästa vän Jessica har genomgått en Gastrisk bypass (stavning?) idag ,som gick bra! :) Pustar ut. Är så glad för hennes skull!  

Fredag imorgon då,och inga särskilda planer. På Lördag blir det däckbyte,sedan ishockey ;) Can't wait! 


Mina fina pojkar

Hittade på Amazon,passar till min telefon. Ett MÅSTE 
Uh,känner mig halvdöd.. Blir nog att lägga sig tidigt. Eller så somnar jag på soffan som vanligt :P


Puss hej! 

Inga kommentarer: