måndag 9 september 2013

Arrival

Wiuuu,idag hämtade jag H&M paketet. Lillsyrran skulle ha massa nya kläder,så jag beställde hem lite stuff jag också i samma veva. Uggle-shit ofc,en turkos bajsrumsmatta samt byxor till B :) 

Juu. Går super för Elias i dagis. Imorse sa han "syns sen",och så fick jag åka iväg utan att han protesterade. Skönt! 
Inte mycket annat har skett. Var till Kaabi och handlade lite,sen blev vi bjudna på mat hos pappa. Potatismos och lax,omnom! 

Imorgon blir det Jeppis,troligen hela dagen. Ska till rätt så många places. Jessica ska jag troligen träffa också! :) 

Ryggen är ännu åt hell,men har iaf kunnat röra mig utan riktigt olidlig smärta idag. Ont gör det,men uthärdligt. Smörjer Mobilat och trycker in värkmedicin så känns det för stunden bra. Kom på mig själv med att nynna "himmelriket är nära" idag i soffan haha. Aika paha då väl? 

Nu skulle jag kasta mig i duschen bara Elias skulle ge med sig och somna nångång. 

Ajöken

Inga kommentarer: