torsdag 19 september 2013

Nerver

Mina nerver är extremt korta idag,och det har yngsta sonen märkt. Kul att reta gallfeber på mamma! 
Han är överallt,kastar saker,gräver i kattlådan (euw),bär kissen på ett ohumant sätt,PISSAR på golvet och inte i pottan,drar av sig blöjan direkt jag sätter på den osv. Ibland är det kul med barn...
Nu lade jag honom i säng,och förhoppningsvis vilar han en stund. Fick ju städat lyan efter många om och men. 

Nu har pappa och brorsan rest iväg. Jag kan min geografi haha,Liechtenstein skulle dom ju till och inget annat :) 

Melissa kunde tyvärr inte komma idag,så det blir troligen pyssel hos mamma istället (syrran har massa pysselgrejs så därför pysslar jag där :P ).

Ska försöka knåpa ihop en ny fotohållare. Får se hur det går. 

Imorgon är det Fredag igen,can't wait att slippa se dessa väggar. Mycket jag skulle behöva hitta på loppis,äldsta sonen är proffs på att få hål i ytterbyxor så sådana behövs,samt en jacka till Elias.. 


Ska provas :P 



Inga kommentarer: