fredag 6 september 2013

Glad!

Hör och häpna gott folk. Jag,depressionen själv,är glad och känner mig tillfreds med livet! Nej,i haven't gone mad utan allt känns bara helt okej just nu :)  
Bakslaget jag fick idag redde upp sig,pörfekt! 

Mycket kul på G också. Imorgon blir det Jeppo över natten,och på Söndag kommer min kära Jessica :) 
Sen på Onsda nästa vecka kommer Maana på en snabbis,och senare kommer eventuellt en kär gammal vän,Patricia,på besök. År sedan jag har träffat henne sist! 

Nästa vecka får jag också börja köra med min "nya" bil. Min ska bortslumpas. Ska iaf ha cash så det räcker till en dator + ett par skor haha :D 

Anyway. Idag då? Hmm,var till stan med Elias,och han skötte sig exemplariskt! Fick tag i blommorna jag skulle ha,men inget annat blev köpt. Food såklart,men jag kunde hålla mig ifrån en massa onödigt. 
Hämtade Benjamin tidigt och stack iväg till skogs. Pojkarna är helt i extas när de får springa i skogen :) 

Ett  varv till pappas blev det med,sällan man träffar honom egentligen. Och nu ikväll har vi pysslat på här ute. 


That's it. 

Mera blooond.

Bush

Ska ännu klotta på några stenar :)

Älskade sis & kitty

Klockan är med överallt!
Nu,greys. 

Bye

Inga kommentarer: