onsdag 11 september 2013

Panik

Prrr,känner att paniken kryper på. Jag är nu på sista avsnittet i säsong 8 av Greys anatomy. Jepp,hela 8 fucking säsonger har jag avverkat senaste månaderna. Nolifer. Säsong 9 lyckades jag hitta,men bara utan text förstås. Suger,eftersom jag inte kan ha ljudet på pensionärsnivå när ungarna sover. 

Har annars varit en trög dag,inget särskilt. 

Imorgon måste jag igen till stan. Benjamins skor är så risiga,så dem kan han inte ha tills vintern kommer,samt att hans jacka är mer brun än blå. Har provat alla jävla fläckborttagningsmedel men neppan! En födelsedagspresent måste också inhandlas,för Benjamin är bjuden på kalas ihelgen :) 

Jeu,så blir det att leka pappersNisse,till försäkringsbolag samt att jag måste lämna in papper på mina inkomster (WOW) till dagisavgifts-räknaren..


Bara yngste sonen ger med sig och somnar så blir det en dusch. 

Vid moffas

Inga kommentarer: