fredag 27 september 2013

Speaking of..

bloggtorka,så här har ni ;) 




 1 -En sak du inte visste om mig

Uj uj,finns faktiskt en sak jag inte ens har sagt till my friends. Eller iaf inte vad jag kan minnas. 

När jag var typ 10 fick jag en massa utslag på halsen. Inte riktiga utslag,utan de var hudfärgade noppor. Hela halsen var full av dem,äcklig och knottrig. 
Ledde såklart till att typ vid gympa/dans så ville ingen vara par med mig. "Honde me noppona vill it ja va me". 
Blev tillslut så att vi åkte till hvc och knep bort varenda en,och det var inte skönt kan jag säga. Men nu efteråt har jag inte sett till en enda. 
Tror de kallas mollusker. 

Euw






 2 - Bloggarna jag läser

Är nog ingen aktiv bloggläsare. Mina vänner (de få som bloggar),deras läser jag ju såklart. Någon engelsk uggle-blogg följer jag också. 

 3 - Mitt favoritband/favoritartister

Grrr.. Dead by April 
Föredetta"Growlaren" i DBA. Jimmie :) 

 4 - En dag jag aldrig glömmer

Såklart födelsen av mina 2 barn :) 
Kändes ganska märkligt att vara förlamad från brösten och ner. Benen lydde inte alls. Sen att känna hur de gräver inuti en,ja,en upplevelse jag aldrig glömmer helt enkelt. 

Ohyeeah. 2007,före snittet

Aaww,får se B för första gången. Never mind the dubbelhako :D
Elias,riktigt färsk,i pappas famn. 




 5 - En bild från en tid jag saknar

Eeh,svårt.. Sommaren 2009 helt klart. Den bästa ever! 

Västerås Power big meet


 6 - Mina fobier/rädslor
Inte så svårt att gissa? 

ÄCKEL

Är också rädd för isen..alltså att jag ska gå igenom och hamna under isen och inte slippa upp. Usch! Djupa vatten också,har sett för mycket Hajen :D

 7 - En bild på mig och någon jag älskar
EN räcker ju ikke.


Såklart alla i resten av familjen också.


 8 - En bild som gör mig glad

Eller ska vi säga,får mig att flabba varje gång :D



 9 - Min första kärlek

Hejsan hoppsan..Hmm..Blir sura miner tror jag,men fuck the same :D
Min första kärlek var Benjamins pappa Daniel som jag blev tillsammans med 2003. Förlovade oss -05,fick Benjamin -07 och gick skilda vägar -09. 

Ja,bilderna har jag kvar endast för Benjamins skull :) 


10 - Fem saker jag vill göra i framtiden


- Besöka USA.
-Besöka Kanada.
-Hoppa bungyjump.
-Bo i ett hus!
-Ha ett fast jobb. 


Tjingeling

Inga kommentarer: