onsdag 18 september 2013

Flätor

Har haft så extremt tråkigt de senaste dagarna så jag har försökt lära mig all sorts flätor :P 
Inbakad fläta främst,och helvete att jag får det att bli till nånting alls. Så svårt! Har haft syrran till försökskanin,och mig själv. Meen,övning ger färdighet! 

What else? Benjamin fick penicillin efter ett läkarbesök igår. Enligt mig bara en tillfällig lösning eftersom "bölden" kommer tillbaka. Provad sak. 

Igår var vi en sväng i skogen och plockade massa kottar. Gjorde om kransen igen en gång. Blev kanske lite väl jul-aktig,men den får duga :) 
Pappa fixade till min bils ljuddämpare,så nu behöver jag inte skämmas längre. 

Imorgon kommer troligen Melissa hit,ska bli skoj! Samt att Maya the dog kommer hit.
Och på Fredag smiter jag,syrran och Elias iväg till jeppis. Benjamin ska på kalas på lördag,så present ska inhandlas. 

Tjahapp,nu inväntar jag Benjamins pappa,som ska hämta penicillinet till B. Then what? Städa,hänga kläder,kolla Greys? 

? :P 

bye

Inga kommentarer: