söndag 1 september 2013

Deg

Gud vilken degig dag. Har varit så slö! Eller lite fick jag ju uträttat i Jeppo men iaf. 

Hade en så trevlig kväll igår. Satt och babblade om allt mellan himmel och jord framför brasan. Jag fick för mig att stå på händer,och hjula,och jag lyckades :P 
Gick väl i säng kring halv 2 kanske. Väckning typ 10,så vi fick en sovmorgon :) 

Lagade food,tvättade kläder,diskade osv,sedan blev vi söliga och låg halva dagen. 


Hämtade sen hem kissen från mammas där han varit sålänge jag varit borta.

Haha Benjamin låste in sig på wc:n,och Elias var tydligen nödig,för han pissade i kattfatet. Nöden har ingen lag! Annars klarar sig Elias hela dagen utan blöja nuförtiden. Så vi ska fortsätta i denna takt :) 

Rörigt inlägg men wtf. Imorgon blir det väckning runt 7 kanske,så jag MÅSTE komma mig i säng 23. 


Ska ja måst blonder me? Eller nä?
Pusu hej!

Inga kommentarer: