söndag 8 september 2013

Bye bye

Söndag. Har haft en helt ok helg! Igår blev det då Jeppo. Grillade korv,lagade bastu,hörde på musik och chillade. Najs. 

Har sagt byebye till min bil idag. Får min "nya" bil först på Onsdag,men får låna mammas tills dess. 
En av mina manliga vänner köpte my car,så nu har jag lite shoppingcash ;) 

Blir nog att handla nya t-shirts till Elias,samt byxor till Benjamin. Ett par nya stövlar ska jag ha. Datorn får nog vänta,denna funkar ju ännu,så den får hänga med en stund till! 


Imorse när jag vaknade hade jag så sjukt ont i ryggen,och det blev bara värre. Började må illa av smärta,på riktigt. Hua. Så har levt på värkmedicin idag,hjälper inte dock. 
Skulle gissa på att en nerv är i kläm eller så har R använt mig som madrass inatt (baahaa,där fick jag till det..) 

Nu ikväll har vi haft kära Jessica här,alltid lika kul! Hon fick hjälpa till med Elias bad,skulle aldrig ha klarat det utan att lipa. Så ooooont. Värsta smärta jag varit med om. 

Nu blir det att vingla sig till soffan,går som att jag skulle skitit ner mig typ. 

Stolt korvgrillare :)

Dagens kludd

My favorites :)
bye

Inga kommentarer: