fredag 26 februari 2016

Bad day.

Redan när jag öppnade ögonen imorse så visste jag att denna dag skulle bli blä. Värk i hela kroppen,samt att högra handen har börjat svullna upp,och fått utslag. Är ju nästan 100% säker nu att det är kölden som jag inte tål! KAN ju inte vara något annat. 
Värken är nog ändå det värsta just nu. Känns som jag skulle ha blåmärken precis överallt,och varje steg har gjort ont idag. Ändå släpade jag mig till Jeppis för en loppisrunda. 
Shoppade lite smått bara. 

Annars känns det också blä,inte bara fysiskt utan också psykiskt. Har ältat precis ALLT gammalt idag känns det som. Saker som fortfarande gör riktigt,riktigt ont. 

Nå,bara att dra upp snoret och hoppas på att vakna utvilad och på bättre humör imorgon!

Snart blir det filmkväll med kära lillsyrran. 


Ha en bra Fredag people! 



Kruka av en avklippt limsaflaska


Vadå sötast?! 

Inga kommentarer: