fredag 19 februari 2016

Veckans råkel

Fredagkväll. Kidsen är i säng redan,och jag ska bara njuta av tystnaden bara Elias får ro nångång.

Sista lediga veckan äro förbi. Långt jullov or what? Blir ju inte direkt motiverad av såhär lång ledighet,man blir ju liksom van med att bara lalla på här hemma. Nå,på Måndag börjar vi,och startar med kundbetjäning. 

Har haft en del små projekt på G denna vecka. Gjorde om min byrå (IGEN) samt klottade på små tavlor,gjorde kaktusar av papper och stenar. 

Imorgon ska vi hela faderullan till villan och grilla korv,skulle ju vilja ha soligt,men det lär det ju inte bli. På Söndag kommer Jessica,så länge sen vi setts nu igen. 

Ska slänga mig framför The Wire nu,sen lär jag slockna när jag läser. 

Bjuder på några extremt suddiga bilder,brukar aldrig orka dra fram den "brutalare" kameran när telefonen alltid är nära till hands. 

Ha en fin helg alla!





Är det inte barn i sängen så är det katter :P

Inga kommentarer: