måndag 15 februari 2016

DIY-fail.

Well hello! Ännu en helg överlevd,och det är Måndag igen. Blev inte alls Kärkkäinen i Lördags,utan Kokkola. (Pappa skulle garanterat inte kommit och hämtat oss om Pösö skulle ha dött)
Men det gick lika bra det. Var till Kodinterra,och hamnade mitt i en hundutställning. Fanns så många fina hundar!
Sen blev det Chydenia-centret med dess butiker. Hittade en tröja vid H&M,gardiner vid Anttila,samt en massa smått vid Minimani.

Tror ni att jag kunde låta Benjamins möbler vara? Oh nej. Hyllan blev helt okej,men byrån? Omg. Köpte dekorplast,svart krit-plast eller vad det nu heter. Trodde jag hade jämnt underlag,men det hade jag icke. Alltså blev resultatet väldigt bubbligt och ojämnt. Benjamin lär ju inte ha någon skillnad,men det stör MIG. 

Ska småningom hämta hem Ben från ett kalas,och sedan vettefan.

Btw så är denna vecka min sista lediga vecka på vem vet när,men det känns väldigt bra,blir så sur att sitta hemma. 

Imorgon ska Elias och jag på en kaffe till Nina och hennes kids i Munsala,blir skoj!


Adios. 








Dagens loppisfynd. I kaabi av alla ställen

Inga kommentarer: