söndag 7 februari 2016

Måns & Kaj.

Söndag,och jag är totalt kaputt efter gårdagen. Var som sagt på Måns och Kaj i Jeppis. Måste ge RIS åt arrangörerna faktiskt. På biljetten stod det att Kaj skulle börja klo 19. Men nej,klo 20 började det tydligen. Ingen info whatsoever. Kallt var det också,och jag trodde ryggen skulle gå av efter att ha stått hela kvällen.  

Först klo 21:30 kom Måns. Blev lång väntan kan jag säga,speciellt för alla barn som var där. Artisterna har jag inget ont att säga om,de ursäktade tillochmed fast det inte var deras fel med bristfällig info och lång väntan. Måns var såklart lika charmig som alltid,och hans uppträdande var värt väntan. 
Lite besviken blev jag nog,när han inte kom ut för att skriva autografer efteråt,men han hade säkert sina skäl. 
Hem var vi först halv 12. 


Bjuder på en del suddiga bilder,belysningen var ju inte den bästa. 
Och av någon anledning får jag inte uppladdat några filmer.. 















Inga kommentarer: