fredag 12 februari 2016

White trash.

Wtf is this?! KAN ju inte bara vara jag som fått vårkänslor de senaste dagarna när man kollat ut. Så gott som all snö var bortsmält,iaf här. Och nu,inatt,har det kommit en hel del ny,tung blöt snö. 
Nåja,vad hade jag väntat mig? Vår i Februari? Pöh. Snön kan ju hållas kvar över sportlov,sen kan den fara åt h*lvete. 

Ja,det har ekat nästan tomt här igen. Har varit förkyld hela veckan så gott som. Men det har liksom inte helt brutit ut,utan pjasar på. 
Annars inget särskilt. Bakade en äppelpaj med Elias igår,och trots att den såg ut som spyor så var den himmelskt god! 
Idag ska jag föra Elias till pappas,och sen är jag barnfri hela helgen. Ikväll blir det film med lillasyster,och imorgon blir det troligen Kärkkäinen om vädret tillåter. 
Skulle seriöst behöva göra klart en hel del halvfärdiga projekt innan jag börjar med något nytt. Är så sugen på att göra om möblerna i Benjamins rum,men får behärska mig lite...

Kastar in en hel del bilder från de senaste dagarna. 


Tjolahej!








Inga kommentarer: