fredag 5 februari 2016

FriYay


Hejjee! Fredagskväll it is. Har båda kidsen hemma,och vi myste till det med hemmagjord pizza nu ikväll. Elias har en eländig hosta,men febern verkar ha gett med sig. Skönt!

Idag var jag då till das Jeppis. Fyndade en del. Bl.a en helt underbar kofta till mig med fjädermönster för 2 €,en Hollister t-shirt till lillsyrran,2 verklighetsbaserade böcker,samt pysselgrejs från loppis. Lite garn och en "hängare" fick komma med hem från HH. Ska måla knopparna i olika färger,så får den agera förvaring i Benjamins rum.
Till Sunds hann jag ju såklart också,och därifrån kom jag hem med 2 rullar papper (ni ba wtf) samt en murgröna. Papprena är så himla vackra,så jag ska nog fixa till nån tavla av dem. 


Bara sönerna får ro så ska jag slänga mig framför ett avsnitt av The Wire. 

Imorgon blir det en städdag,sen på kvällen Måns och Kaj. Wooh!


Ha en superhelg alla!



Den obligatoriska Fredagsbuketten


Får inte fram rätt färg juee. Är egentligen blått. 





Inga kommentarer: