tisdag 2 februari 2016

Februari.

Då var vi inne i Februari. Endast 20 dagar tills skolan börjar! Skulle lika bra kunna vara typ April nu,så less på vintern!
Anyway,min barnfria helg kom och gick. Var till Vasa i Lördags med lillsyrran och systerdottern. Hittade faktiskt nästan ingenting. Ett par jeans till Elias,ett ljus,och en (vad fan heter det?!) klädhängare? Sen har det kollats film,och serier. Inte desto mera vettigt har jag fått gjort. 

Lite ritande har jag hunnit med (rostig har jag blivit),lite virkning,samt fixat till några amplar av mommos gamla dukar.

Idag har jag hem Elias. Han har en eländig hosta,och igår hade han stegring. Vi har ju varit friska hela vintern hittills,så jag ska inte klaga. Är bara nervös att jag ska bli sjuk till helgen,men fan fast jag har 39 graders feber så SKA JAG PÅ MÅNS & KAJ!











Inga kommentarer: