torsdag 31 mars 2016

Torstai.

..Känns som typ Onsdag? Helg igen imorgon,veckan har ändå gått rätt så fort trots tröga dagar. 
Benjamin är feberfri,så han får nog gå till skolan imorgon. Skönt att det gick över så fort ändå! 

Har städat bort lite vinterkläder idag,och tvättar upp lite vårkläder (nu ska ni se att takatalvi kommer,bara för att jag skrev detta). Tror ni att jag fick städat den obefintliga farstun innan jag kom på nåt nytt projekt? Oh nej,började måla skoställningen istället. 
Fick hem flera minitayrer i lådan igår. Can't wait tills det torkar upp,och blir mildare så jag kan skapa min fairy garden!

Tror jag sticker iväg till Jeppis imorgon,och handla. Veckans höjdpunkt,wohoo!

Lilium longiflorum,mäktig blomma! 

I väntan på lite blommor & grönt så får denna pryda trappan!

Inga kommentarer: