onsdag 12 oktober 2016

Begravningsbuketter & öroninflammation.


Iltaa people! Huh,har äntligen fått sätta mig ner efter en rätt så "båso" dag. Imorse fick fammo åka till hvc med Elias. Hostan har blivit värre,och feber har han fortsättningsvis. Jag styrde kosan mot Vasa efter att ha släppt av Benjamin vid skolan. 

Fick börja med att binda en begravningsbukett,och det tog så gott som hela förmiddagen,för jag hade totalt glömt hur man placerar blommorna. Men andra gick desto fortare,20 minuter hade jag på mig,och jag band en på 15 minuter. Måste nog öva mer på just begravningsbuketter. 

Ja,det visade sig att Elias hade öroninflammation i båda öronen,så fick såklart antibiotika. Mera Flixotide och Ventoline fick han också utskrivet. Tror hårt på att han har förkylningsastma,som jag har.. 

Nåväl,imorgon blir det en lugn dag,och sen på Fredag får Elias spendera dagen hos pappa,och jag ska och brumma med traktorn.


flertimmars-buketten




15 minutersbuketten 




Fick äntligen hem min kalender!

Inga kommentarer: