måndag 17 oktober 2016

Crap.

Iltaa. Måndagkväll,och jag lever än. Hade mitt examenstillfälle idag,i "att arbeta inom trädgårdsbranschen". Vad ska jag säga? Hmm,var ju enormt nervös,och emellanåt var det helt jävla blankt i skallen. Kunde inte komma på namn på vissa ogräs osv.. 
Rent av pinsamt. Nå,babblade på och gjorde praktiska grejs till en 1 tiden ungefär. Sen hade examensmästarna ett långt möte. 
Jag blev i det stora hela godkänd,men vissa delar (såsom växtkännedom) ska kompletteras innan jag får vitsord. 

Känns rätt blä,fast jag ändå klarade det. Jag kunde ha gjort bättre ifrån mig helt enkelt. 
Men lite stolt får jag ändå vara. Tänk att jag förr i tiden inte ens kunde ringa ett samtal till en okänd person,och nu kunde jag hålla låda flera timmar inför okända personer! Där har jag utvecklats otroligt!
Efter det så stack jag in via nya loppiset Combolina,och hittade lite plagg till kidsen. En stickad tröja till Elias med en räv på blandannat! 

Nu tar jag höstlov. 

Adios. 




Fixade en ny vän


My ebay-pants kom äntligen! Helt värt 7 €


Inga kommentarer: