söndag 9 oktober 2016

Hatlistan.

Såklart hakar jag ju på när det kommer nya listor bahah. 

Äckligaste maten: Måste nog vara lever. Alltså seriöst,hur kan man äta typ filter? Uh. Blev så fruktansvärt äcklad när vi på kock fick en stor leverbit som vi skulle tillreda. Lukten var ju så himla äcklig! 

Fika jag tackar nej till: Är faktiskt inte någon "bullaätare" fast man kanske skulle tro det när man ser mig haha. Så jag tar oftast bara kaffe. Men,dammsugare måste ju ändå vara det äckligaste som finns!



Hatväder: Slask! Byarna häromkring är ingen prio när det kommer till att skotta vägarna,så en halvmeter slask som sen fryser på är ingen hit. 

TV-program jag aldrig skulle titta på:
 Förlåt nu,men IDOL. Eller finska talkshows. 

Då tappar jag humöret helt och hållet:
 Vägsniglar,alltså 50 på 80 väg? Morr. 

Sämsta musiken: Finsk dansmusik. Och klassisk musik. 

Värsta tiden på dygnet: Hmm,kanske morgonen,just före 8.. Stressen med att få båda kidsen klara,och sig själv,om det råkar vara en skoldag. 

Mitt sämsta humör: Har hållits rätt neutral länge nu haha. Men blir jag arg,så är det ordentligt. Kan komma så sjukt elaka ord ur min käft,som jag sen ångrar direkt efter. 

Sämsta grejen jag äger: Min kaffekokare? Billig och värdelös. 

Värsta personlighetsdragen: Översittare? Äh vet inte. 

Inga kommentarer: