onsdag 5 oktober 2016

Leka butik.


Tjohej! Lill-Lördag it is,och det verkar bli en kall natt igen. Hatar verkligen minusgrader och vinter. Men,bara att bita ihop och uthärda.
Idag hade vi ännu mer blomsterbinderi samt skyltning. Så Linnea och jag fick öva på hur vi skulle skylta varor i en butik. Min skyltning blev inte alls bra,medans Linneas blev som tagen ur en tidning! 
Men övning ger färdighet. 
Tillsammans skapade vi också en skyltning i skolans "butik",som jag tyckte blev riktigt bra!

Nu är killarna lagda i säng. Provade på att ha en massagesaga åt dem ikväll,och det blev poppis,så det får vi fortsätta med. 
Annars är formen rätt blä just nu,dras med ett konstigt illamående,samt den samma gamla hostan + feber. Nå,fast jag så ska ha 39 graders feber på Fredag så ska jag ändå till Maanas. That's it!




Bo-Erik

Byrån var ful skyller jag på :D 




Inga kommentarer: