onsdag 19 oktober 2016

In å kuck!


Godkväll. Hohho,vad seg jag är.. Elias är ju på sin andra vecka hemma,och det märks. Han gör bara "gälit" hela tiden,och skrattar mig rätt i facet när jag blir arg. Slåss och sparkas,och kallar mig lite ditt som datt. 
Riktigt galet blev det nu idag i stan. Vi plockade upp Benjamin från pappas,och for iväg till Jeppis. Varvade Lindex,HH,loppis,mäcken och Lidl. Ungarna var helt från vettet,och jag skämdes. Jag är ju ingen mamma som täcks stå och läxa upp mina barn bland folk. Tar länge innan de får komma med igen kan jag säga! 

Nå,fick slösat närmare 200€ iallafall. Nya Kuoma-skor till Benjamin,en jumppaboll,massa pysselstuff,plagg från Lindex,pants till mig osv...

Fick mejl ikväll att jag ska träffa lärarna imorgon klockan 12,så bara att knapra mig iväg till Vasa då. Gäsp


Hej. 









Nä,jag är inte kissnödig :D Älskar mina "nya" byxor. Och ja,jag har gått  upp i vikt :D

Inga kommentarer: