söndag 9 oktober 2016

Nervositet.

Goddagens. Söndag it is. Kan ju säga att formen inte är 100% haha. Jag har sagt det förr,men säger det igen : Jag ÄR för gammal för alkohol och fester. Men en trevlig Fredag hade vi iallafall! 
Gårdagen så låg jag mest,och på kvällen kom lillsyrran och kollade film.. 
Nu skulle jag småningom behöva hämta hem Benjamin,och via Maanas och hämta grejs som jag lämnat efter mig. Jag är världsbäst på att slarva!


Maanas present


Sådär annars börjar jag bli riktigt jävla nervös. Måndagen den 17:e ska jag ha mitt examenstillfälle i "att arbeta inom trädgårdsbranschen". Jag ska då visa inför 3 personer att jag bla. kan kundbetjäning,traktorkörning,växtkännedom osv... My god. Får nog sitta med näsan i skolpapper hela denna vecka! Och på Fredag ska jag till skolan och göra 3/4 av en rabatt klart,och sen på Måndag så ska jag visa när jag gör rabatten klar. 

Om jag överlever detta (lär jag ju göra..) ,men om jag får godkänt så ska det nog firas på Onsdag med typ maxifun med barnen! 

Ha de. 

Inga kommentarer: